HTML

A Mill Hotel-Anglia expedíció

Friss topikok

Linkblog

mik nem tortennek Londonban part2 avagy bizarr emberek&helyek

2012.04.22. 19:13 Squirrel nutkin

Elozo bejegyzesem folytatasakent gondoltam meg nehany kalandos tortenetet, erdekes figurakkal valo talalkozasom tortenetet megosztom veletek,hogy tudja is az ember, mire szamitson, ha az angol fovarosba keszulne:)

 

Multkori utam a Watkins nevre hallgato konyvesboltba vezetett. Paromat gondoltam meglepem valami egyedi konnyvel, mert hogy a spiritualis, nem mindennapi dolgok kedveloje. Ha a cegtablara fel sem nezek is megmondtam volna, hogy elertem uticelomat: egy Harry Potter feelinges antikvarium, misztikumok tara elott alltam. Egybol beindult a fantaziam, felkeszultem az elobb emlitett kalandhos torteneteibol jol ismert nimbuszokra, varazslatokhoz hasznalt allatkakra , ill.minden egyeb mozgo targyra. Hala az egnek varazsfigurakkal nem talalkoztam. Bizarr emberekkel viszont annal inkabb. A foldszinten volt talalhato minden magia, ill.ezoterikus temaban irt konyv, mig az alagsorban a numerologia, alomfejtes es egyeb tanulmanyokkal kapcsolatos, kezzelfoghatobb olvasmanyok. Nem is csoda, hogy a a foldszinten talalkoztam egy a Harold&Kumar c.filmbol jol ismert Randy, masneven "freakshow"-ra emlekezteto fiatalemberrel: enyhen `hibas` bor, foltokban hianyos haj, kopott oltozet, mokas, csendes gyilkos fazon. Ha hozzamszol vagy sikitok es a 100m-es olimpiai rekordot megfutom vagy kitorok oriasi nevetesben. Makomra ezt nem kellett tesztelnunk, megcsodaltam, majd gyorsan elhaladtam mellette:)

Ettol fuggetlenul maga a bolt csodalatos. Mintha egy jo 20-30 evvel ezelotti vilagba csoppennel. Es amennyiben a megszokottol eltero olvasmanyt keresnel, itt a helyed! Nemi kutatomunka utan sikerult megtalalni a paromnak valo konyvet is..ami egyben nekem is valo, tehat gondolkodas nelkul emeltem le a polcrol:) Robert Moss Active Dreaming cimu irasara esett a valasztasom. Szeretettel ajanlom mindenkinek!

Termeszetesen nem kell messzire menni ahhoz, hogy atlagtol eltero emberekkel talalkozzunk. Jelenlegi munkahelyem a Royal Automobile Club (ez itt a reklam helye:) Patinas,bizalomgerjeszto objektum:) Meghivasos tagsagi rendszerrel mukodo, elokelo nepek klubja. Marvanyoszlopos medence, a nemzetkozi konyha remekeit felsorakoztato ettermek, sok csillagos hotel -mindez csak resze annak, amit a 20.szazad elejetol a kiralyi rangot is neven viselo klub magaeva tudhat. Na es hat ennek a szervezetnek a sportreszlegen dolgozik Zsofi (alias Zsophia avagy Szophia), a csodalatosan tehetseges, hihetlen kommunikacios- es problemamegoldo kepesseggel rendelkezo lany:) Es tortenetesen ugyanennek a szervezetnek az egyik tagja "Mister Ebeli". Elso ranezesre a pszichopata avagy mutogatosbacsi erzetet kelti. Majd az elso csevegesunk alkalmaval kiderult, csak viselkedesbeli zavarokkal rendelkezik. Nem tudni mikor viccel, mikor nem. Kit kedvel, kit utal. Es vajon miert szeretne minden alkalommal a menedzserunkkel beszelgetni, amikor eppen akltualis panasza nincsen..azzal a sportmenedzserrel, aki mar megerzi a Mister jelenletet es rohan elole:)) Na de hat ilyen ez a popszakma:)

De nem eleg, hogy a munkahelyen, meg hazafele menet is lehet erdekes arcokkal talalkozni, eleg csak metrora szallni. Kulonosen estenkent szines a felhozatal: a metro kozepen fuves cigit tekero fiatal sractol kezdve, a nemi identitasat nem egyertelmuve tevo egyeden at, a metrooszlopon fejenporogni probalo pasin keresztul egeszen a fiatalkoru, spiccesre ivott rovidszoknyas lanyig minden elofordulhat..es meg en esem gondolkodoba, ha valaki nez. Pedig csak valoszinuleg latja, hogy normalisan atlagos ember vagyok:)

Egy mindenesetre biztos: Londonban senki sem unatkozhat:))


 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://themillhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr424466978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása